noah and the whale

Good morning starshines!
Igår var jag och Cecilia i skolan i typ åtta timmar, gjorde massa viktiga saker, ehm. Hängde hos Henrik i Campus bokhandeln, och fick förklarat vad kursen vi läser innebär, ganska fett. Killen med kollen. Vi drattade hem vid sju och sen skulle vi gått och tränat, men istället blev det  kärlekstrubbel och depp, bah. Vi försökte peppa med fruktsallad och Anders&Måns (men dom suuger ju så jävla hårt nuförtiden, vad har hänt? tappade, usch), det gick sådär. Som tur var ringde Matilda. Planerar att åka hem till nypan, nån gång, sådär, i April, kanske. Vi hoppas.
Idag äre föreläsning som gäller, sen ska favoritphaddern Rebecka komma på lunchis hos oss, värt.
Cecilia peppar utgång i Gävle som fan ikväll, men jag är så otaggad (fredagsmys, kom igen). Blä.
Men men vi har ju trots allt bara festat på Kåren sen vi flytta hit, så i guess it's time, eller nåt.
Nu ska jag dressa mig, och dricka te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0