I hear it in your silence, when you don't speak... what was funny then, isn't funny anymore.

Hoppla.
Igår blev det som sagt fika med Cissi, vi pratade om livet och vad det ska bli av oss, egentligen? Resa, sabbatsår? Haha sämst (mest bara för den här kursen är så lame,.. hoppas jag). Hängde hos Olof (kille in the trapphus) på kvällen, tvzapp och hiphopsnack. Det var trevligt, ja du vet, treevligt. Äh. 
Sunday Sun. Har varit i stallet sen klockan tio imorse, skottat bort snö från el linan i hela Cooghans hage, puh, stel som fan imorgon? jadåh. Eller snarare stelare? Lär dock ha fått lite färg i mitt fejs. He. Fick rida på kandaret, sweet! Det är typ den här hästen jag lever för just nu, ska ni veta. Oh :*
Nu ska jag dra över till Cecila för riktigt tvzapp! Och te!
Nästa vecka består av; plugg, grupparbete, kåren? (jag lär hänga hos Cooghan istället), stalletx3, åka med på dressyrtävling.
[Chapman, Cooghans pappsi]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0