Ξ

en tisdag. då jag bara går i mina egna tankar. ler och låtsas att jag lyssnar. men jag bryr mig inte om vad du säger. inte idag. det känns som om det var länge sen. jag brydde mig. om dig. vi glider ifrån varandra. jag tror du börjar tröttna på mig. eller så är det bara en illusion. hoppas det. grupparbete med folk som jag får ångest av. måste måste bara få klart uppgiften. så jag slipper sitta där med er. och le. vi förstår inte varandra. så bara säg nånting. lånar en bok. som jag inte läst. lovar mig själv bara en depplåt till. men den går på repeat. om och om igen. tvingar mig iväg på spinning. för att överhuvudtaget klara av att se mig i spegeln. fast jag duschar med lampan släckt. jag hoppas bara det är en sån dag. en dålig. svart.


Kommentarer
Postat av: matilda

inte känna så, inte mer. vissa dagar är mörka, men efter dom kommer man tillbaka, det har du lärt mig. jag saknar dig något otroligt och skulle vilja hålla om dig och säga att allt kommer bli bra, för det blir det. bra på ett annat sätt. det där sättet som var förut finns inte kvar, bara i minnena. och det tar tid att komma tillbaka. gång på gång inträffar saker som ger en rätten att åter sjunka tillbaka ner i det jobbiga. även fast det man kanske önskar är att allt ska bli som det var när det var sådär vackert. men vi lever vidare. livet går på något konstigt sätt vidare. jag kommer alltid finnas här för dig vad du än gör, det ska du veta. du vet att du kan ringa när du vill, alltid finns jag för dig.

<3

2010-03-09 @ 17:41:04
URL: http://prickigastrumpor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0