Dream of Horses

Jag fyllde år, fick massa fina presenter (fyraparshoes,ilike), världens sötaste paket från Karin och playlist från Matilda ♥ Bio på kvällen med mammsi och Cecilia. Värt.
Idag började en ny kurs, Folkhälsa och samhälle, hoho dryg? Fikade lite med Alexander efter introt, sen blevre stallet för hela slanten. Kom precis hem, luktar häst ♥ Nu blire dusch, sen över till Jonas och snacka lite. Tror jag måste spendera lite kvalitetstid med Cissis tv också! Håhå. Mitt skrivflow är obefintligt (som vanlight), ursäkta.
Imorgon är vi lediga, eller jag menar "tid för självstudier"!
Som kommer tillbringas i stallet.
Cooghan heter han.
Hästen alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0