we're going nowhere, and we're going there fast

Ojojoj ehm hej?
Var va jag?
Jo igår, Cecilia och Gloria förfestade som tusan här innan dom drog till finsittningen. Jag var inte sen att hänga på, Mintu och Jay-Z på högsta volym!
Nina kom hit, vi drack vin och shotade mintu, hohojaja. Kåren vid halv elva, lite jäger, lite dans, lite teknologsnack. Eller snarare en jävla massa av det där.
Trillade hem med Cecilia under armen vid tre, käkade knäckebröd (vi måste missat munnen, för imorse var mitt golv helt täckt av smulor, som även fortsatte in i badrummet, hm intressant).
Well well vaknade vid tio, Cecilia var fortfarande full like a kastrull och vi hade lucköppning, så att säga. Drog till IKEA, hon köpte säng och såna dära viktiga grejjer. Jag shoppade lite ljus och två pallar, så nu slipper man sitta på flyttkartonger i mitt kök, sjukt värt!
Ikväll blire nog häng hos Nina. Fast igår bjöd jag och Cecilia in oss själva på vinprovning/deeptalk hos vår Teknolog granne. Så vem vet. Södra Slottsgatan kanske bjuder på en riktigt karatefylla även ikväll.



Kommentarer
Postat av: matilda

snart tänker jag komma till dig, så du är beredd :*

2010-01-30 @ 23:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0