När du träffat botten Kom ihåg mig då

Södra Slotts bjöd inte på någon fylla, eller jag sa snarare tack men nej tack. Istället blev det lite häng hos Cecilia som Ikea fixade. Sen tog jag mina hästgummistövlar (♥) till Ica och köpte vattenkastanjer (?) som jag åt till middag. Det blev en tidig däckning, runt nio, ha-ha. Och igår var nog första kvällen jag gick och la mig tidigt och jag kan säga att det här huset vet hur man festar, ja jävlar! Tänk dig att försöka sova i ett tält på Hultsfred när festen precis har börjat, så att säga. Men I like it! Vaknade sjukt utvilad imorse, värt! Gick en promenad i snön (det har snöat konstant i typ fem dagar, sommareeh?) och kom fram till att jag trivs jävligt bra här! Min lägenhet är sjukt mysig och jag börjar få många fina vänner!
Imorgon rullar dessutom monetas in från csn, hehö. Då ska jag och Cecilia boka biljetter till Markus Krunegård som kommer hit i Mars, ser det som en födelsedagspresent till mig själv! Jag fyller fan 21 om en månad, huvva.
Nu ska jag dricka mitt te, mm! Sen måste jag fan ta mig i kragen och packa upp mina kläder? Har ju trots allt bott här i en vecka nu, kanske dags att fixa garderoben liksom. Sen ska jag nog låna Ciccis dammsugare, vi ska ha delad vårdnad/varannan vecka på honom. Jag är iofs emot att städa överhuvudtaget, överskattat! Men mitt golv är fortfarande täckt av smulor som sticks under fötterna, plus att jag hitta sju kilo grus under madrasserna igår? Så what to do?
Ikväll blire något så spännande som bio? He. Fast jag tänker föreslå filmis istället, då kan man ju prata! Och det tycker vi om. Imorgon börjar jag klockan ett, sweet. Fast vi ska vara flitiga och fånga dagen.
Det gör man här i Gävle, förstår du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0