me and my fourteen

Ååh hon var så fin! Min lägenhet. Nummer fjorton. Grön hall med två stora garderober, fint badrum. Stort "vardagsrum" med mörkgråa tapeter, sovalkov vafan, booyah!
I papperna stod det kokvrå, men det var en litet kök med bord. Miwhihihi. Jag är så sjukt taggad! Lägenheten ligger typ 10 minuter från Högskolan och hela huset är fullt med studenter. Ompa.
Åkte förbi skolan och skrev på alla papper på kåren, jag kommer trivas som bara den! Åh!
Nu ska jag skriva ut lite fina bilder att pimpa med! På fredag flyttar jag på riktigt.
Kom och hälsa på mig!




Kommentarer
Postat av: matilda

du kommer få det superbra och jag kommer till dig så fort jag kan men saknaden kommer värka ända in i hjärtat. jag kommer sakna dig så jävlans mkt ! <3 <3 <3 DU ÄR BÄST

2010-01-18 @ 22:38:35
URL: http://prickigastrumpor.devote.se
Postat av: kurris

åh så fint! jag kommer så fort livet tillåter.

2010-01-19 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0