Hide and Seek

[Måste höra den låten minst trettiotre (?) gånger om dagen, luv it!]
Så vad händer? What's poppin? Wha? Jag borde verkligen packa, men så kommer jag så mycket annat, som är så mycket roligare. Typ göra feta playlistor på spotifyyy, värt som bara den.
Men som sagt packelipacka, asså kastruller, köksredskap, lyssna på det här: stekspade, skärp dig? Tekoppar anser jag dock är jävligt viktigt. Faktiskt.
Imorgon plockar jag lite fler vp (vuxenpöäengh) får då åker jag & Ludde till IKEA. På inköpslistan står blandannat durkslag (pasta hellooo?), ljus, matta med mera. Kan bli lite tajt eftersom jag fortfarande bara har sextionio kronor på mitt konto! Men kul blire, kundvagnsrace!
David åker till Sundsvall i helgen, vilket suger, en aning. Så nu kommer jag trilla ner i en svart grop och dö?
Neejdå inte, icke (JOEH). Jag ska ju till IKEA?! Och ikväll dissar jag Rockkarusellen med Matilda och co, eftersom Erik anser att det är "bajs-musik", så vi ska ha filmis hos honom istället. Upp till Kamp-maraton lutar det åt, sjukt värt!
Och imorgon, imorgon blir det fest hos Katja, jag måste ju fira! Typ bara en vecka kvar i Nyköping, fast det kanske inte är så mycket att fira. Men fira lägenheten, oj vad jag ska fira henne. Hoppas hon är söt.
Det tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0