hade jag kul?

om jag hade!
Kände bara att jag var tvungen att blågga litee! Har ingen jävla aning om när jag kom hem? Inte hur för den delen heller, taxi? Mja möjligt.
Igår bjöds det på "lära känna varandra" stuff, spring i snön [kallt som], förfest, sen ramlade vi till Nya Vall där det var fest med ekonomerna.
Märkte precis att Cecilia har satt tre alarm på min mobil. Ganska lockande att dissa skolan men vafan liksom, skärpning! Det är nu det börjar! Jag är pepp!
Förresten vet jag inte vad klockan är? Min mobil är halv nio men inte datorn, hmm.
Juste! Numera heter jag Felicia Fest! Kan ju säga att jag levde upp till det med råååge igår. Awesomeness. Eh?
Nej bakisdusch tack!
I'm o u t!
[Hörde jag skål?! OM DU GJORDE!]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0