exakttvåveckorkvartillsjagbörjarpåhögskolanjävlarfantänkomjagdör?

Fin helg med David i Sthlm
Åkte upp på fredagen, hängde lite i Bagis. Vid tio tog vi tuben in till centralen och mötte upp Viqtor. Drog till Debaser där David Klim +1 stod på listan (yah han är feting cowl) Ölade lite, Dmitry Fyodorov spelade, tungt. Vid tolv kom David (Däjvid), Laurence och Mats. Galet kul att träffa David, var typ två år sen sist? Han är i Sthlm för att spela in sin skiva. Dans, öl, tequila och kvällen avslutades med en Vodka/Sprite. Jag bokstavligen trillade ut från Debaser när dom stängde, drog med mig Laurence i fallet. Vackert. Tog taxi hem. Kvällens betyg tio av 10.
["Chaarliee bit my finger! And it really huurts" ]
Lördag, lördag. Mådde så sjukt mycket bättre än jag förtjänade [Jag kan inte må dåligt när jag är med David, klyschigt jaja fu, men sjukt sant]. Viqtor drog hem och Me+David tog oss till Weekday. Han hittade snygga bralls och en t-shirt. Han är snygg. Sen åkte han hem. Tråkigt. Jag åkte hem till Hanna och hade myskväll.
Söndagen började med mysfika på söder, jag, Hanna, Lisa & Blixten. Sen blev det minishopping och tåg hem.
Jag och David skulle haft söndags-fining-date med middag och bio, men det faila. 69kronor på kontot, hey ya?
Så blev häng och sovis istället, I don't mind.
Nu blire en kopp te, en filt och Upp till Kamp.
Ikväll ska jag hänga med Matilda, blir nog en minisväng till David också.
Lite tråkigt inlägg, jag är lite halvtråkig. Men jag langar pix på David, så då är vi kvitt. Ha.
  


Kommentarer
Postat av: karin

du dör inte bästa du! ska jag allt se till!

2010-01-11 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0