Krossa allt

Life in Gävle. Jävlelajf.
Jajo, värt. Vet inte alls var dagarna tar vägen. Fest på Kåren, träffat skönt folk från Barcelona, försökt lära mig spanska (på fyllan), gick sådär, blivit bjuden på bio av Cecilia (pre födelsedagspresent), fikat med Matilda, varit och kollat på en häst, tränat spinning i epilepsiljus med discokula, grupparbete i tusentals timmar med cissi, jocke och alex som alltid spårar ut i diverse sjuka samtalsämnen, kollat på OS, käkat så mycket gröt att jag nästan tycker om det nu (illa), bott i biblioteket i tre dagar för att få klart examinationsportföljen, som nu är inlämnad s c o r e, firades med anders&måns igår. Jaja and so on. Ledig tills på tisdag så nu drattar jag till sthlm, häng med syrran och shopping med paps, sen kommer mammi på söndag och då åker vi tillbaka hem för att kolla på en häst (fingers crossed), ikeamys, storhandling och fira min födelsedag. Sweet.
Nu måste jag verkligen städa, det ser ut som f a n här, har inte städat sen jag flytta in, eh, say no more?

[psst. peace&love, peppa för fan!, feel free to adda en låt, en bra låt]



Kommentarer
Postat av: karin

glöm inte muslin!

2010-02-26 @ 17:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0