I will always be your soldier I’ll be marching by your side

Den här dagen började som sagt med depp och hej, fan, ååh, neej! Vad ska det bli av mig? Jag fattar ingenting! Jag saknar dig! Saknar du mig? Oh, du vet.
Drog till skolan vid tio, biblioteket, läsa, föreläsning om "utbildningsreformer och politiskt styrande" på två timmar.. Det snurrar så jävla mycket i min skalle.  Allt går upp och ner hela, hela tiden.
Kommer hem, och vad ligger innan för min dörr?!
Ett tjockt paket från världens underbaraste Karin! Massa små fina saker och en plugg skiva! Åh det gjorde min dag! Blev glad som tusan (ett uttryck som används mycket här i norrland) och brevet gick rakt in i hjärtat! Är det någon som vet precis hur jag känner just nu, så är det hon.
Har lyssnat på skivan hela eftermiddagen och har redan fått massa jobbiga grejer gjort! Tack Karin, tack.
Ikväll kanske det blir vattenpipa här, men är lite för trött. Men ingen skola imorgon, så tänkte plugga järnet.




Kommentarer
Postat av: kaaarin

pusspusspuss! fy fan vad vi är bra!

2010-02-01 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0