I think you're pretty I think you know it

Föreläsningen var ganska fet, efter det blev det grupparbete på tre timmar med Cecilia, Jocke och Alex. Det gick ganska fint, vi ska jobba mer imorgon innan seminariumet. Wellwell, ikväll sprang jag en runda (PUH) och imorgon börjar mitt + Ciccis nya liv. Maha, jag säger bara f e t a straff om man failar, ojoj
inte värt.
Ihelgen drar jag till Sthlm för häng med syrran!
Och nästa helg, då åker jag hem! Puss på David, häng med Matilda och lite med mammi. Dessutom kanske Fanny ska flytta med mig hit! MIWHIHI, fatta mysigt!
Nu = S o v t a j m! (jag soversoversover nuförtiden)
Godnatt fuckface

[psst, Julian Casablancas - 4 Chords of the a Apocalypse, ett måste]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0