Dancing the whole way home


I'm back!
Tror jag iallafall.
Underbar långhelg hos Karin i Göteborg.
Releasefest för Fibes, Oh Fibes! nya skiva på Parken, massa massa söta pojkar
med snygg dialekt, we like, right Karin?
Det blev även dans på Sticky Fingers till fem i lördagsmorse, awesome!
Hjälpte Karin att flytta till Hisingen också. Och ja, allt det där andra,
för att inte glömma allt mysigt prat, skorpor och te <3


Tror iallafall att jag kommit fram till vad jag vill göra, just nu...
får se om jag tycker samma sak när jag vaknar imorgon.

Kepp it real, godnattpuss.


btw. snart kan & sen Barcelona!



Kommentarer
Postat av: kaaarin

we like mucho! :)

2009-09-17 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0