Dancing child with his shiny suit

Bob Dylan är förjävla bra! Det är ett som är säkert! Ja så äre! Asså sörmländskan really got me now!
Hej hur äre, vad göru, hur blire, seruren? Typ. Men jag gillare! Skånskan saknar man bara ibland, lite lite.
Fast "ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan.." går alltid hem! Men det är ett undantag.
Det är Zlatan.
Igår gjorde jag högskoleprovet, det gick faktiskt över förväntan, även om jag inte är nån tvåkommanolla.
Idag är jag typ sjuk, hej svinis?
Nästa vecka verkar bjuda på party? Eftersom mina fina nypisar har lov! We like it! Vi ska dricka vin och rita i min bil! Japp vrålåkets sista dagar är räknade, skroten is nåt långt borta </3 Så det gäller att ha kul sålänge det varar, har jag hört? Det innebär blandannat rita med silverpennor och sätta upp fina bilder.
I Fredags blev det lite estetkonst i taket, fint som snus.
Nähepp!
Nu ska jag lyssna på Bob och dricka te! 
:*

The sliver saxophones say I should
Refuse you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0