Mellow Mood

är en grymt bra låt, yes yes oh yay!
Idag var jag på julmarknad i totalt ösregn med mamma, mm så otoligt mycket julkänsla(?).. Jag tror inte jag gillar julen, sådär värst mycket, nej.
Annars blev det bara träning på friskis. Ååh det är så mysigt med äldre män (typ från stenåldern) som gör armhävningar och stönar, sådär liite för nära när man stretchar. Det gillar vi. A lot.

Imorgon blire roadtrip till Linköping med Ludde, han ska hämta sitt kårleg och vi ska kolla läget på universitetet eftersom jag kanske hamnar där (har sökt in till en grundkurs i beteendevetenskap). Det blir roligt, han ska rita i min bil också, något fint, har han sagt.

Nu ska jag göra te ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0