fredageh

Jomensåatteh! Bytte startmotorn idag, så vrålis startade, woop! Meen nu är nåt rör av? Så det sprutar ut kylarvätska (jag ska fan ta mig börja åka kommunalt).. så imorgon blire svetsning, åh jag älskar att ha egen bil.
Igår blev det häng med Ludde och Johan, vi kollade på Public Enemies, När lammen tystnar (den var inte superduper läskig, men jag ville ändå dö lite) sen avslutade vi med 2 days in Paris. I like. Kom hem vid tre inatt och insåg att jag var utelåst, fest?
Idag blev det friskis, träffade Jonas, han blåtanda skithård musik till mig som jag skulle ha när jag styrketräna, fast jag började bara asgarva.. jag är ju så stark. 
Nu ska jag vara snäll katt och laga mat till min mamma.,. sen blire hem till Max för filmis med honom och Matilda

Ciao! (som min pappar säger när han lägger på, ha-ha)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0