Du skrev dom fulaste orden du kan hela väggen såg ut som fan men allt var stavat fel blev nån imponerad?

Filmkväll blev det hos Max! Jag röstade starkt för pokerkväll, men det var ingen som var på, lite dåligt.
Så jag, Max och Matilda drog till videoaffären där vi spenderade alldeles för mycket tid? Vid typ elva joinade Erik, Andreas och Sebastian oss. Vid halv tolv kom Oscar och Stina också. Det blev en massa Guitar Hero och Fifa. Fint.
Vid två åkte vi hemsi. När jag hade kommit typ halvvägs (ehe jag bor på landet, yao.. totalt jävla mörker?) så står det en vit jättehund mitt på vägen, say wha? Ädel som jag är ger jag honom lift till polisen och imorse hade hans ägare ringt. Det va ju bra, såklart. Fast lite synd? Han hade kunnat flytta med mig. Vi hade passat bra ihop.
Idag blev det hårdträning på friskis, kondition och styrka. Dock grymt tråkig att träna utan Matilda., vi löser nämligen världsfreden och annat viktigt när vi gymmar. 
Förresten du! Du! Skruttbilen is alive! Helt jävla fantastiskt! Jag ska aldrig åka kommunalt! Eller inte förrens i Mars, då ska hon besiktigas, men den dagen den.. 
Så nu är jag happyhappyhappy girlie! Dessutom kommer Karin hit redan den tionde! Tjhop!
Ikväll blire nog lugna gatan med mammi, kanske kanske gå ut med Emelie, men nyköpings uteliv har vi ju pratat om förut, right? Å n g e s t.
Imorgon är det svinisspruta med Matilda, är dock sjukt anti hela grejen, så jag kanske ändrar mig.. Men vi ska i så fall tappa armen och få feber ihop, det blir fint, filmis eller nåt på det.
Dessutom har jag och Max en grymt bra pakt, inget godis tills lucia! Straffet om man misslyckas är inte nådigt (jävligt bra ord btw) . Undrar vem som förlorar.?

Fast du, kompis, vi är redan vinnare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0