My name is Geraldine, I'm your social worker

Jag lever numera på studera.nu's hemsida. Varför måste man vänta ända tills december innan man får veta var man har kommit ìn? vava? Jävla dåligt. Såg dessutom att mitt högskoleprovresultat hade kommit in. Jag hade räknat ut det direkt efter provet, men om man säger som så, så var inte mattedelen min starka sida, vilket även visades här.. ehe. Dock var felet till min fördel, man tackar! Och varför vill alla veta vad man fick? Spelar det nån roll? Ska vi jämföra? Tycker du mindre om mig om jag fick bättre än dig? Ääh.
Förresten så åt Fanny (minhund) råttgift igår, heja! Fick köra så fort att vrålåket nästan gick i bitar (hon börjar låta konstigt vid 100km/h). På kliniken fick Fanny superlyxlyxmat som hon vägrade att äta..? Hemma äter hon kaninmat? Men icke. Sen fick hon en spruta så hon skulle kräkas, men det vägrade hon också så hon fick en till, stackars liten. Nog för att hon är gammal och döv, men förjävla söt är hon. Trots att hon kräks och håller på att somna på samma gång (sprutan hade även en lugnande effekt, no shit?) så viftar hon på svansen! Hon är mitt livs kärlek, så äre.
Annars så är livet som arbetslös rätt lungt. Äta, sova, träna, osv? Men inte så länge till för jag har fått jobb på posten! Som julkortssorterare, r e s p e c t! Jag vet. 
Jo juste, jag har köpt mina efterlängtade brillor från Cheap Monday! Jag ser så...smart ut? 
Och du Glasvegas är bäst. Ja bäst.

I see you
Need me
I know you do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0