♦ → ↓Bengt Frithiofsson är vår guru ↑ ♥

Hahaha jag orkar inte med mina satans up's and down's heela tiden. Går hon på nåt kanske du undrar? Det undrar jag också? Gör hon? Jag tror fan det. Vad? Metedron? Ritalin? Någon? Ja? Du vill.
Jag känner mig lite glad för ingenting. Men det är bara för jag vet att nåt grymt är på gång, inte precis nu, inte i morgon, men snart. Och du, jag är rätt så bra på att vänta, rätt så bra.  
Jag känner mig typ som Moto Boy i det här klippet
http://www.youtube.com/watch?v=qXC4I_ebIIA
(du måste kolla, fattaru!). In/utrullningarna är helt fantastiska, hur gör han? H u r ?
Påtal om fantastiska saker så har jag hittat en grym sida (ja jag har för mycket fritid, men jag har aldrig påstått något annat...) PersbrandtFakta.se Hahahaha jag har ont i magen. Bara för att ta några exempel:
"Persbrandts gräs är alltid grönast", "Mikael Persbrandt kan både äta kakan och ha den kvar", "När Mikael Persbrandt kissar i motvind, så byter vinden riktning", "Persbrandt vet vem som sköt Palme". Kom igen nu tråkmåns, du tycker att det är lite kul, lite, lite. I knew it. Det var längesen jag hade såhär roligt med mig själv, och ja som sagt, något lider jag av. Mamma sa att jag var speciell EP.

Hoppas du kollade klippet, annars vet man aldrig vad som händer. Inte för att man vet det ändå, men ändå.,. Man borde skaffa sig en tidsmaskin, fast det är väl på gott och ont, antar jag? Men du, kom hit, så kan vi iallafall kolla på Tillbaka till framtiden. Jag vet att du gillar mig, eller jag menar den. Den. 
S p r i n g  R i c c o !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0