were shadows just shadows in the alley

Konichiwa!
håller på att packa ner mitt rum, eftersom jag & mammi ska byta = större & dubbelsäng, jo man tackar!

detta resulterar i att jag blandannat har hittat massa omärkta brända skivor, allt från lars winnerbäck & broder daniel från ellinor till darin & simple plan från morgan, well hello nostalgitripp!
annars har jag även insett hur mycket jag har handlat senaste månaden, trots mitt & morgans köpförbud-avtal, som innebär att vi ska spara alla våra pengar till sommaren (dvs fylla&festivalande). Men vi gjorde en lite undantagsregel "bara köpa sånt som man verkligen behöver", men jag måste tyvärr erkänna att jag inte lyckats så bra hitintills (se första bilden) sorry mogge! so no more kläder, skor, whatever för mig!

I all denna röra hittade jag min även kamera, finally!
Så här är lite bilder från vintern. (observera mitt & mogges sjukt snygga pepparkakshus, skills that kills)
    

nu ska jag gå ut med fanny i skogen & ikväll har jag lovat mamma att laga mat, wei!
Imorgon blir det worki & träna med matilda :*

jag har hört rykten om att att en fjäril som flyger runt på haga kanske kommer förbi snart?


Kommentarer
Postat av: matilda

söndag ist :) jag har tjuvtränat..

2009-02-05 @ 19:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0