You set my soul alight

Grym helg med Gbg-besök ♥                awesomeness.
Jag är för glad/trött/bakis för att skriva något vettigt alls. 
Fredag: Luciatåg, glögg/Idol hos Marie (Idol är djävulens påfund?), sked med Matilda & Kurre <3
Lördag: Badminton med Max, snabbis på stan, powernap, förferre, festfestfest och måste säga att jag levde upp till kvällens motto (du är inte full nog om du kan ligga ner utan att hålla i dig)! Efterfest i Luddes källare., Mycket dans (?) Mycket kärlek, fo sho. 
Söndag, Idag eh... b to the akis. Jag mår som jag förtjänar (ett jävla fjösigt uttryck) och mer därtill.
Because I'm worth it? Lunchis med Karin innan hon lämnade oss för Gbg, why? Men vi ses snart igen :*
Jaja helgen får lätt f e m toast av 5!

Nu ska jag dö en smula och imorgon äre julkortssortering som gäller, wåå! Rise n shine?
psst. Karin&Matildaärfinareänfinast.



[Ikväll lyssnar jag bara på Muse. I thought I was a fool for no-one Oh baby I'm a fool for you. Typiskt.]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0