we dance to the same groove but I got the right move

Idag har jag varit hos Ludde, vi såg halva Harry Potter & halvblodsprinsen tror jag den hette? Mycket kärlekstrubbel och lite trollande, skulle jag vilja säga. Men men måste ju se klart den någon dag i alla fall. Pall.
Sen åkte jag och Matilda på pedagogisk konsert (låter typ lika givande som mammagympa?) på Tessinskolan, men det va fint. Katja sjöng "play that funky music white booy", hon är duktig hon! Sen var det massa söta pojkar som spelade gitarr (varför faller man alltid för det? eeh? så ovärt) så vi va nöjda. Vi tog skruttisen hem till Matildus efteråt och hade klädprovning, klänningar och björn borg-frilla, rowligt värreh. 
Well well sovtaijm! :* [KarinkommersnartKarinkommersnart]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0