Spice up your life


Mhm!
Har inte uppdaterat på ett tag menmen.. Igår blev det bowling med William & Mange, jag vann första serien sen blev jag mosad av William </3
Efter det snodde vi en fin svart cykel, utan luft i framhjulen men ändå, William skjutsade oss en bit.. mange på styret & jag på pakethållaren, haha stabilt. Sen blev det film hemma hos boysen, nån dålig thriller, slutatde med att alla somnade. Jaja rowligt värre.
Idag vankas det tripp till Stockholm, tar tåget vid fyra med mange. Träffa Hanna ikväll & ska sitta typ modell på nån make up kurs som hon ska på i helgen.. Och på söndag kommer ÄLSKLING!!! Moggeman saknar dig som fan! Så vi stannar väl i Stockholm tills typ tisdag/onsdag? Jobbar bara helg nästa vecka så det är nice!

Jaja nu ska jag laga mat, i'm out! Saknar skåne lite lite så måste ta mig ner snart! Ellinor&Emelie = miss you guys <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0