Tårta? På en Torsdag?

psst!
lite uppdatering här va, i tisdags & igår var jag hos Ramasto <3 Hon gick superduperfint efter lite turbogalopp & x antal försök att bocka av mig. Har även kört med Pelle två dagar den här veckan = very good. Igår efter stallet blev det häng med William&Magnus, vi bakade en kladdkaka & drack te. Ikväll ska jag hem till Annelie med Malin & spela Wii, nice. Imorron börjar en härlig vecka på jobbet, fredag-fredag, hey ya. Fast ska gå på bio med Emelie imorron när jag har slutat, längesen vi träffades nu. Hon har varit i Tysklad med Liane i två veckor, hej avis! På lördag blir det stallet efter stängning & jag lär vara lagom död nästa vecka, men vafan, monetas, it's nice!
Har blivit sjukt sugen på att skaffa egen påni, även om det realistiskt sett är rätt omöjligt, men ska iallafall ut & kolla på annonser nu, så jag kan bli ännu mer in love.




Pusselipuss



Bästa låten just nu: Bob Dylan/Johnny Cash - Girl from the North Country 




Kommentarer
Postat av: Gustav

Om man tänker sig att Ramasto och Pelle är människor blir texten mycket roligare (:

2008-10-27 @ 16:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0