Konichiwa

Update.
Jobbade i helgen, fast jag va sjuk.. Inte så roligt. Men red Ramasto på lördagen <3 Och åkte med Hanna till Stockholm i söndags. Igår blev det pappadag, träffades utanför Hannas jobb, gick & åt thailunch, sen blev det stan. Fick ett par chinos, söta strumpor+trosor från weekday, världens snyggaste skor ever från seconhandvåningen på weekday (ska bara lära mig gå i dom), två finfina skålar med ponnies från urban & ett par brillor, i'm fett nöjd! Sen väntande jag på Hanna på Björn Axén & när hon slutade så åkte vi till söder & åt middag på Blå Lotus, världens mysigaste fik!
Nu sitter jag i bagarmossen, ska strax duscha & sen ta tuben till skanstull, gå hela Götgatan, som är full med superduper shops, är dock pank, men fönstershopping ftw? Sen är min plan att gå genom gamla stan & till kungsträdgården & möta upp med Hanna efter jobbet.. Sen ska vi göra nåt mysigt, bio kanske? Åker hem åtta imorronbitti & börjar jobba klockan elva & på kvällen är det personalmöte, hey ya?
Jaja stockholm är skiten, kom hit?

Pouss

Fet tröja från urban jao?


Kommentarer
Postat av: ellie

jag kommeeerr

och du jag kan kanske komma i vecka 43? :D:D:D

2008-10-09 @ 08:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0