Rymden i en låda

hejhejhallåå
Igår blev det som sagt lite shopping med Malin, jag köpte två krämer, en supermysig halsduk från gina, bok om indisk mat till mamma och tre skivor: Slagsmålsklubben - Den svenske disco, behöver jag säga varför?, Dektektivbyrån - Wermland, partypåhögnivå! Och nya  med Oasis - Dig out your soul, tyvärr inte sådära hemskt jättebra. Men löning it's nice! Sen blev det lunch på Coffehouse by George, pannkakor & varm choklad, mmmm! Jobbade 12-19, blev hämtad av Annelie, vi köpte fallafallaffel & åkte hem till henne, kollade lite på Idol, Lars my man <3 Gjorde oss iordning & drog hem till Malin. Där väntade partypeople & ölspelet, med mera. Drog ut runt elva, Nyköpings uteliv sucks men vi dansade gladeligen till technoremixade låtar iklädda reflexvästar, eller nä, men man kunde "låna" en väst & dansa i, say no more liksom? Saknar Hbgs partyställen, där kan vi ju snacka party like a rockstar till hundra prolle.
Jag + William åkte hem vid tre & däckade. Vaknade imorse av att Hanna hade bakat scones :* Vid lunch åkte jag till stallet ala Ramasto & ikväll ska jag tvinga med Wille ut på skogspromenad för att sen somna i soffan <3   au revoir


 

Kommentarer
Postat av: Gustav

Detektivbyrån är ett meget bra val hörru! Om du är snäll kan du få röra(!) vid min signerade version av Wemland.

2008-10-27 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0