Girls don't cry

Yo crackhoe!
Jobbade igår, väldigt lugnt. Magnus, William & Kevin kom & hälsade på. Dom skrattade & hånade mitt fina huckle, ja vi måste ha huckle, jag ser ut som en blandning av en påskkärring & tant i det, sött minst sagt, rutigt ät det också, du vill ha.
Sen var det personalanalmöte, blabla typ. Kändes dock lite vuxet men var ortoligt tråkigt. Idag har jag varit ledig = sova, packa upp från sthlm, pussa mina skor (måste lägga upp en bild så ni får beundra), städa till Tova, leka med Fanny, söka ett jobb i Uppsala som stallansvarig, äta och lite till med mera.
Ska strax över till William & Mange, sen vid sju ska jag hem till Malin, vi ska göra nåt kul & äta god mat.
Imorron ska jag jobba & i helgen är det Ramastolove som gäller, lutar även åt en snabbvisit till Sthlm lör-sön, fint.
Mamma tvingar mig att läsa böcker om Indien eftersom vi ska dit i januari & hälsa på Kristoffer.

L
ivet är rätt bra egentligen om du tänker efter?

Pouss, saknar mina skåningar faktiskt,
 jag kan nästan inte härma skånska längre, förstår ni att det är illa ellor?
Ska våldgästa er snart, tro mig. Eller ganska snart iallafall.
Och då är det Phaty som gäller,i'm in!
Aer du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0