I told you I was trouble


image162Dagen började med foto, där jag fick reda på att jag får mvg i fotoA om jag gör om min repotagefotografering på ridskolan, hur jag nu ska hinna med det :O men jag måste verkligen!
Sen va det psykologi, blev klar med analysen av undersökningsstudien, skönt. Sen åt jag & emli lunch i stan, mysigt <3
Efter lunch hade vi staden & framtiden i typ 2 minuter, så slutade riktigt tidigt, åkte hem & till stallet.
Nu är jag hemma och har asont i halsen, rumpa :C tror att 23 slak har smittat mig!

Måste till skolan imorron, vill ha mitt betyg i litteratur & nettan lär kötta mig om jag inte kommer!
Jaja jävligt happi day helt enkelt, eh!

Nu ska jag plugga, så skjut mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0