Fredag

Vaknar med sjukt ont i ryggen, eftersom jag <3 morgan delade säng, lite mysigt, lite ångest..
vi käka frulle sen begav vi oss in till staden, morgan skulle med sin mammi till malmoe & jag skulle på luchdate med karin.. det blev baguetter i norrahamnen, mycket trevligt! Sen gick vi i stan lite & kollade på shoes..
Emlan plockade upp mig vid ett & så drog vi till hennes fasters hus, som hon passar(+en hund) = ff, nicebajs!
sen åkte vi till stallet, plockade in grodan+harpa, emelie red grodan först, sen fick jag rida, rowligt! efter det hoppade emli harpa lite & sen skrittade jag av henne.
 Åkte hem till huset igen, softa lite sen gjorde emli sig skitsnygg, as always, sen kom mammi & hämtade mig & emli drog på date.
Det är tur att jag har dig emelie, vi kan verkligen prata om allt.. Vad vore jag utan dina andetag <3

Här nedan följer någa feta pics från dagen som gått, enjoy!
     
                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0