Du är värd mer än allt fåglarna samlat

Hejhejhallå!
Tisdag, började med en ganska oseriös men rolig fotolektion med emli, efter det blev det kort psykologilektion & sen körde jag<3emli till väla & åt mysig lunch, som vi avslutade med världens sötaste glassar <3
Eftersom emli är så långsam på att äta glass ^^ så kom vi 20 minuter försent till nästa lektion, men det gjorde inget för jonas är snel hest. På staden & framtiden blev det stadsvandring, trevligttrevligt & vi fick sluta typ 80 minuter tidigare, fint!
Efter skolan åkte jag hem till morgan 23 slak med en b&j's för hon är sjukis </3 saknar dig älskling!
Sen åkte jag+mamma & handlade blommor, för det hade jag lovat henne, & påvägen hem åkte vi förbi morfars grav & planterade lite blommor.
Annars har jag gjort klart filosofin "meningen med livet" frågorna, äntligen!

Imorron är det litteraturprov -> lyrikanalys, härligt.

jaja, Focker out

   morgans rumpa (örby)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0