Snow ((Hey Oh))


V
aknade vid 9 & tittade ut genom fönstret.. SNÖ !!! I MARS! Var är våren?!
Vem vill ha snö nu? ingen! ingen! ingen ingen alls! (förutom Kajsa då kanske ^^)

Gick en promenad med Fanny efter frukosten & sen kollade jag på Tjenare Kungen, har typ sett den tusen gånger nu men den är fortfarande rätt bra & Dickan är riktigt snygg!
Har inte gjort nåt vettigt av den här dagen hitintills, åt knäckebröd till lunch, laddat ner lite Lykke Li låtar som morgan tipsa mig om, favoritlåten är nog Everybody But Me.
Ska börja plugga nu, pa såklart, sen läsa lite i svenska boken + häfte & öva på mitt tal.

Träning ikväll, fast jag har apont i halsen, så får se hur det blir.. funderar på att åka till stallet snart & bara longera Pirre lite istället.

Jaja pussi♥

            



Kommentarer
Postat av: Gustav

Brunetten i Tjenare Kungen är hetare! Man får tillochmed se hennes bröst om jag inte missminner mig. hähähähähä

2008-03-18 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0