Mmmbop

Parantes bara, kolla in Hanson! HAHA -->   lovely <3



Jaja, Morganlove sov hos mig, men åkte hem tidigt imorse för att träna, doktig :*
Jag åkte till stallet & släppte ut alla tjocka hästar.. sen mocka jag, men palla inte rida för jag är lat.

Annars har jag varit med Tova ♥, min kanin,  ja hon är sötare än dig..,
& sen har jag faktiskt pluggat lite också, känner mig stolt.
Nu ska jag duscha, sen ska morgan ringa mig för vi ska boka biljettz till Håkis ikväll, fiint.

Ehm pussi

Btw, har du sett min katt? Hon är otroligt graciös.

 


Kommentarer
Postat av: karin

oh herregud. om det är nåt vi ska göra så är det att göra en hanson-reunion. wihoo. vi har ju rätta håret nu! let's go girl!

2008-03-25 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0