En vän med en bil

Klockan är typ halv 8 (på kvällen), jag sitter & lyssnar på Håkan, vilket va typ tusen år sen, men han är så söt så.
Jag, Felicia, Matilda & förhoppningsvis Morgan ska nog åka upp till Göteborg den 12e april & se honom i Scandinavium, fatta party, dessutom är det hans första spelning för iår, vilket betyder ännu mer party!
För ett tag sen fick jag för mig att jag inte gillade Håkan längre, men det är inte sant.. jag tog bara en liten paus och nu är jag back on track.. Han kommer till hultan också, så jag & Morgan ska stå längst fram, eller tja typ.
 På tal om hultan, så Karin, om du läser det här så måste du med! Vi hade ju skitkul förra året & vi kan hyra en bil & ha allsång hela vägen dit! Du kan inte säga nej, erkänn? Annars kidnappar jag dig, så det så.
Och Mimmi, ska inte du med iår? Det tycker jag! Kommer ni inte ihåg hur fezt det va?
Det bästa va nästan när vi låg på fotbollsplanen i typ fem timmar & käkade kex & dom andra visste inte var vi va, hähä. Eller när jag glömde plånboken i cafeterian på badhuset, så vi var tvugna att åka en vända till med bussen, fast ingen klaga för det för det va varmt & skönt ^^. 
Eller när vi satt utanför tältet & spelade kort som spårade ut totalt, eller snygga grannarna från? var kom dom ifrån? Jaja söta va dom iallafall.
Eller Karins alienoutfit, åh hur kan man inte sakna den? <3 

                                   Let's go to Hultan!

Jaja idag har jag varit superflitig, jag har städat mitt rum & mitt akvarium (inte en dag för sent), att nämna är att det va typ fullt med alger & inga fiskar kvar (dom flesta har dött av hög ålder & endast nån liten liten fisk av att jag inte städat eller gett dom mat på några månader, ehm).
Men nu är det superduper rent! Jag ska sälja det, sugen? 
Och nu när mitt akvarium är borta så har jag flyttat in min stereo på mitt rum! Happy day!
Sen har jag röjt lite i mitt rum, slängde massa onödiga saker & packade två flyttkartonger!
Jag kan ju inte direkt säga att jag känt mig så sjuk, bara lite ont i halsen men ingen feber, i'm good.
Så imorron blire skola, men vad händer då egentligen? nån som vet? hållbarutveckling? eh?

Morgan ringde från Gbg, hon hade varit på Scandinavium sen tio imorse, låter ganska mysigt.
Hon kommer hem på söndag, blaaeh långt kvar!


Fick sms av David som frågade om jag ville bli uppskriven på gästlistan till Dreamboy som spelar i Malmö på fredag, hum? Skaru hänga med? http://www.myspace.com/dreamboymusic
 
Jaja nu ska jag dricka te & kolla på nån film som mammi har hyrt till mig.

                                                                                    Byebye




Kommentarer
Postat av: karin

ooh. nostalgi!! och jag håller öron o ögon öppna för kidnappning...

2008-03-25 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0