86 dagar till Hultan


Blev inte stallet överhuvudtaget, mamma åkte dit & mockade åt mig.. för jag har fått  feber & ännu mer ont i halsen,..
så ingen skola imorron, vilket innebär att jag inte får träffa mina snyggingar </3
Jag måste måste måste bli frisk tills på lördag!! Fast jag ska se Kent+Familjen även om jag har tusen graders feber.

ÄlsklingsMorgan ringde för en stund sen, hon är i Göteborg (avis!) & kollar på konståknings vm.. hon hade blandannat sett Robert Wells & kronprinsessan tror jag det va, inte illa!

Nu ska jag nog sovis så jag blir frisk snabbt, imorron blire sovmorron, plugg, städa (palla?) + knarka c-vitamin.

FOCKER OUT!

Dagens
+ Hanna+Morgan ringde
+ Grönt vaniljte
+ 86 dagar till Hultan!
+ Bright Eyes

- Sjukis
- Snö
- Saknar Morgan
- Hästpojken
- Bdb:s nya layout


image12
                                                                         Lady Don't Fall Backwards



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0