13

Fan va jag är sämst på att blogga ?

Men jaja,. jag har blivit kär i Bob Dylan & alla som inte har sett I'm not there eller tycker att den är dålig borde skjutas, eller ännu värre dödas!
Har under mina funderingar kommit fram till att Nyköping inte är något för mig direkt, så planerar flytt till Stockholm när körkortet är kirrat, hey ya!
Imorron bär det av till Sthlm för att fira Hanna som fyller år & jag ska klippa mig på Björn Axén + shoppa tills jag droppa(r)!

Ikväll blire bio med Theo + Gurra, mhm.

Tjatja :*

+ Studentbilderna har ju kommit, haha SP3F, vad ska det bli av oss ? </3 
+ Marco Lehtojoki

- Jag kommer missa Billie (förlåt ellie), Familjen & SMK på malmöfestivalen = sug mig.
- Sluta regna okej?



Kommentarer
Postat av: Ellinor

PUSS för att vi ska leka på tisdag :: och billie, dte tar vi igen en annan gång

<3

2008-08-14 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0