Snygg, ful, fulsnygg

Yo yo ya what's goin' on
You are about to witness something you probably witness before
when you tried some really crazy stuf
you know what I'm saying?


Mother fuckers!
Jag <3 morgan sitter här & lyssnar på feta hits & ska snart plugga! Ikväll blir det film & kanske lite glass :)

Dagen började med att vi träffades på badhuset där vi simmade i typ 40 minuter, sen blev det bastu+hårinpackning & dusch+peeling, riktigt fiint!
Sen begav vi oss till Ebbas där det blev baguette! Efter det gick jag tillbaka till skolan & hade pa + hälsopedagogik.


Nu peppar vi hultan & jag+min man har 3månader, puss<3

Imorron blir det sovmorron & friskis+svettis, häärligt!

Chärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0