Nu måste jag döda dig monika

Kanonkul,  
dagen började med litteraturvetenskap, gjorde lyrikanalys hela lektionen & fick kommentaren Lysande! & en stjärna :D me <3 Eva Eeegevad oh yes!
Sen framkallade jag & soffan lite bilder, hoppas nu att Kerstin godkänner dom, annars får emelie skjuta mig i huvet!
Lunch på Ebbas med morganlove&soffegrrl, stammisar? Sen solasola+godis, fint.
Efter det kom mammi & hämtade mig, vi åkte till framtiden där jag köpte sex finfina tallrikar till  mitt 50-tals kök. Happi.
Nu sitter jag & lyssnar på skivan med mina&morgans låtar<3 Längtar sjukt mycket till hultan!     
Ska plugga också, sen blire promenad, mat & träning med favvisPirre klockan åtta!



                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0