My best days are with you

Happi tisdag..
dagen börjar med att Kajsa kommer jätteglad i korridoren & säger att hon har hittat en tusenlapp på gatan så hon bjuder på lunch - va allvar ? - AprilApril! Kul Kajsa! ( fast jag gick på det^^)
Sen var det  foto, va typ bara jag & emli där, vi gjorde kontaktkartor & fick skäll av fotoläraren.
På rasten hängde jag & Kajsa i cafeterian & Berne dansade till michael jackson.. mysigt.
Jag skickade sms (från kajsis mob) till mamma & skrev typ " hej, mitt skåp har blivit uppbrutet så min jacka, mobil & pengar är borta.. ska ner till stan nu & spärra mobilen. hörs sen". Fem minuter senare ringer mamma & är jätteupprörd!, AprilApril! HAHA. Jag är nöjd.

När jag & Kajsa♥ är påväg ner i stan stoppar en äldre dansk man oss.. helt weird. Han sa att jag såg ut som 21 & frågade vad vi gör när vi ska in på uteställen & Kajsa bara är 19 (som han trodde), så sa vi att man måste visa leg, men då svara han typ - "Nä inte på mitt ställe, där kommer ni in idag, aprilapril" (what?) sen började han prata om Kajsas bil som hon har på sin väska & han hade haft en likadan men den hade ett konstigt reservhjul, sen undra han om han fick åka med i hennes bil? Sen började han prata om att han hade köpt en lägenhet på Kullagatan 50, som från början kostade typ 2 miljoner men nu kostade den 6 för dom som sålde den visste att han hade vunnit 8 miljoner på dansklotto, men det va inte han som hade vunnit utan hans son. Sen frågade han vad vi tyckte om hans ring, jo visst fin.. den hade kostat en miljon, sen tolvhundra & sen fick han den för 600 kronor.
Då sa Kajsa att hennes converse hade kostat 3000, men sen sa hon AprilApril! & då börjar han asgarva..
Tror han sa att han va tändläkare också fast jag har glömt vad han hette.. Han hängde med oss en bit ner i stan och frågade vad vi hette, jag svara "Felicia & Kajsa" jaha sa han "Lisa & Kajsa" mm visst sa vi, han började liksom bli lite jobbig nu, då ville han kalla Kajsa för Hajsa "Hej Hajsa".
 Just det han hade glasögon också med prislappen kvar, 1859kr,.. Efter att han förföljt oss i typ 10 min frågade han om han fick bjuda oss på kaffe, men vi tackade artigt nej & lyckades till slut skaka av oss honom. Sen småsprang vi till Ebbas & garvade, Vafan? Han verkade varken hög eller full & såg ut som en ganska välbärgad herre, men riktigt konstig & sen prata han snabb danska, vilket inte gjorde saken lättare. Men roligt eller snarare sjukt konstigt var det.

Sen blev det hamburgare vs. ostbaguette på Ebbas.. mysigt värre. Lite shopping blev det också.. Kajsa köpte eyeliner & en bikini & jag köpte ett superfint rosa paraply på barnavdelningen på h&m. 
Vi vill åka till Stockholm också så jag ska ringa Hanna & mormor ikväll och checka läget, hoppashoppas!
Men nu ska jag gå en promenad med Fanny, sen äta & sen träning med Pirre!

Yeye Pussi


Kommentarer
Postat av: pållie

Oj vilken fullspäckad dag ;) Och silken mysko man han hade jag också velat stöta på :P

2008-04-01 @ 21:03:11
Postat av: pållie

Oj vilken fullspäckad dag ;) Och silken mysko man han hade jag också velat stöta på :P

2008-04-01 @ 21:03:24
Postat av: Kajsa

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Asså fyfan vilken underbar dag flisan

2008-04-02 @ 13:58:18
Postat av: Kajsa

Just det! Hahaha, han sa hela tiden: hajsan, Kajsan! HAHAHAHAHA. Kom på det nu lixx :P

2008-04-02 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0