I've got another confession to make, I'm your fool

Solsolsoool!
Hade bara två lektioner idag, fint! Så efter skowlan drog jag, emlan&soffan ner till Ebbas där vi köpte lunch som vi tog med oss till solbryggan i Norrahamnen.. Morgan kom efter sitt np i svenska och joinade.
Satt där i typ två timmar & pratade om meningen med livet, festival, snor och massa annat..Sen kom idus+ebba & snacka lite, snyggingar!
  
När jag kom hem åkte jag &mamma & hämtade vår nya familjemedlem, say hello to Tyra!

Nu har precis varit i stallet, red ut barbacka i skogen<3 Ikväll är det packning som gäller för imorron är det
STOCKHOLM MED KAJSABABE <3
HELL YEAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaaaan vaa aäckligt att du håller i den :(:(:(:((::(
jag ska aldrig komma hem till dig :(

2008-04-24 @ 21:38:59
URL: http://lmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0