Din mamma vet att du super

Yaoyao  har inte pallat skriva på länge.. men sluta gnäll.
Idag har varit en rätt fin dag faktiskt.. skolan med litteraturvetenskap, väggmålning & religion. Klockan två blev det  friskis&svettis med soffegrrl! Vi va där i en timme ungefär & trimma lite med alla solariebruna, slemmigt pumpade tonårspojkar. Men som tur va fanns det två söta, bleka pojkar,. GurraG & Adam! Fick se gustavs dreads på riktigt, nice man! Efter allt svettande & härligheter begav vi oss för att sola,
varken jag eller soffan vågade sola själva, för man kan faksitk bli "innebränd" ! så vi prata lite skit & grillades samtidigt.

Solarium är verkligen inte en hit, men vad gör man inte för att va brun & fin i sin studentklänning?

När jag kom hem åt jag en potatis & så ringde snygga Kajsa! Hon har bokat biljetter till Stockholm! Wiiiiie!
Vi åker redan på torsdagen den 24e och kommer hem på söndagen, finfint!
Sen hade mina biljetter till kalmar kommit med posten idag, happi! Åker till min man första maj :* 

Imorron kommer älsklingen hit!!! Jag & mamma har längtat!
Det blir film & mys <3 

 

Nu ska jag & mammi gå en promenad, sen väntar plugg, plugg & lite plugg.. sen måste jag läsa en bok också, bläh.

Pussis


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Spännande dag till 1000!! Åh, du kommer bli en av de solariebruna och pumpade tonårspojkarna en vacker dag, din tid kommer! Stockholm, shalalalalala!

2008-04-10 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0