57 dagar till studenten!

Åeh prata nyss med morganlove <3 du är den bästa som finns!
Vi kom in på studenten, shit! Vi måste fixa en flakmoppe! Först tänkte vi cykla tandem, men det kan bli lite jobbigt om man är rund under fötterna & så, dessutom lär vi inte orka så långt? Så flakmoppe är det som gäller, men vi vet inte hur vi ska få tag i en :/  Vi få checka läget imorron.


image68
                                                                        får man hänga med på ett åk?

Morgan va på mitt förslag att simma innan skolan imorron (fast hon är ju ledig varje fredag så pff, fubb!)
Basta, peeling & hårinpackning, mmm nice! Sen mysig lunch <3

Jaja nu ska jag läsa min bok!
Pusse

btw. 13 dagar tills jag & kajsa drar till stockholm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0